18 Aralık 2013 Çarşamba

Dragon Kasası Çılgınlığı

Ejderha Kasası Çılgınlığı, son güncellemeyle birlikte gelen başkent, su adası ve gece bölgesi adası tripodunun tam ortasında suyun içinde kayalıkların üzerinde bir falcının platformu. Ara sıra kaybolup, rastgele zamanlarda geliyor. Yani her istediğinizde onu göremiyorsunuz.
Bu oyun yakut veya Ejderha Mührü ile oynanan bir şans oyunu. Her oynadığınızda 10 yakut veya 2 Ejderha Mührü karşılığında size farklı özelliklerde Lejyon Birlikleri, Mühürleri, Tamamlama İzinlerini ve Hızlandırıcıları kazanma şansı veriyor. Bazen indirimler yapılabiliyor. Burada bir de yeni bir detay var, Ejderha Mührü!

Ejderha Mührü, Ejderha Kasası Çılgınlığı'nı oynadığınızda şansınıza kasalardan çıkarak kazanılan bir gereç. Şu an bilindik başka yollardan kazanma şansınız yok. Eğer öyle bir yenilik yapılırsa burada paylaşılacaktır.

Terör Lejyonu: Sadece Bataklık Canavarlarını ve 10k kazanma şansı.

Su Lejyonu: Sadece Zehirli Pençe ve 10k kazanma şansı.

Savaş Lejyonu: Sadece Savaş Ejderhası ve 10k kazanma şansı.

Yanan Lejyon: Sadece Ateş Aynaları ve 10k kazanma şansı.

Devasa Lejyon: Sadece Devler ve 10k kazanma şansı.

Chronos Lejyonu: Sadece Hızlandırıcılar ve Chronos Çantası kazanma şansı.

Dragon Mührü Sandığı: Sadece Ejderha Mühürleri ve 20 kazanma şansı.

İzin Kutusu: Sadece Tamamlama İzinleri ve 5 kazanma şansı.

Kasırga Lejyonu: Sadece Venge Ejderi ve 10k kazanma şansı.

NOT: Oyunu Bluestack gibi emulatorlerde açıp, Ejderha Kasası Çılgınlığı oynarken ekran görüntüsü video kaydı yaparak istediğin ödülü alıyorum gibi asparagaslara itimat etmeyiniz. Tarafımca denemesi salise salise olarak yapılıp incelenmiştir. Kabam böyle bir hilenin yapılmasının önüne geçecek şekilde geçişleri belirsizleştirmiştir.

Aşağıda bir arkadaşımın bu konu ile ilgili yaptığı bir denemenin videosunu sizlerle paylaştım. Arkadaş Toprak Dragonu yumurtasını almaya çalışıyor ancak sonuç hüsran tabii ki...

12 yorum:

  1. İyi günler acaba ejderha mühürlerini nereden ve nasıl çıkarılabilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ejderha Mühürleri, Ejderha Kasası Çılgınlığı'nın içinde bir şans. Yani Ejderha Kasası Çılgınlığı'nı oynayarak kazanabiliyorsun sadece. Oynarken size kazanma şansı verilen 9 sandıktan birisi bazen Ejderha Mührü Sandığı oluyor. Eğer o sandığı denk getirebilirseniz, içinde çıkan mühür kadar tekrar oynama hakkınız oluyor. Yukarıda sandıkların içinde de var açıklaması;
      "Ejderha Mührü Sandığı: Sadece Ejderha Mühürleri ve 20 kazanma şansı."

      Bol şans ;-)

      Sil
  2. Merhaba, tamamlama iznim var nasıl kullanacağımı bilmiyorum yardımcı olur musun ? :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Sorunuzun cevabı ve daha fazlasını aşağıda verdiğim linkteki sayfada detaylı olarak anlattım. Sanırım görmemişsiniz. :)

    http://elitsavascilar.blogspot.com.tr/2013/11/sk-sorulan-sorular.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yardımlarınız için :)

      Sil
    2. Rica ederim. Elimden geleni yapmaya çalışırım :)

      Sil
  4. merhaba ben 19.seviye bir oyuncuyum.oyuna ciddi anlamda baya parada verdim ama bende turnuva konusu inci ve benzeri seyler yok.bu yukarda konustuklarınıza ve forumda gorudugum cogu konuya fransız kalmıs durumdayım :( ne yapmam lazım . uygulamada güncel durumda yani 3.2.0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meropis de oynuyorsanız direk oyundan daha kolay yardımcı olabilirim ancak blogda turnuva ile ilgili detaylı bir konu açtım. Önce orayı okumanızı tavsiye ederim. Eğer hala kendinizi eksik hissediyor olursanız tekrar iletişime geçebilirsiniz. Elimden gelen yardımı yaparım. İyi oyunlar...

      Sil
    2. Meropis te degilim. Knossos dünyasındayım .tam oyun bilinci kazanmadan bir miktarda para verdim oyun yani :) dev üretebiliyorum suan maksimum.zorlasam Ates aynasıda üretebilirim ancak ne turnuva ıle ılgılı bır geklısme var nede baska adalar ıle ılgılı. su ejderhası mesela. nasıl sahip olcam bilmiyorum .Yada bahsettiginiz diger konular ilgili ne yapmam lazım bilemiyorum. Yanlıs dunya damıyım acaba ? yakın zamanda bende gorebılıcek miyim bu yenilikleri ? tıkandım kaldım :)

      Sil
    3. Dünyanız yanlış değil. Meropis de olmak sizin için çok daha zor olurdu. Meropis de oynayanlar çok daha üst seviye güçlüden ziyade artık ultra güçlü kişiler çok fazla, sizin dünyanız sizin gelişiminiz için uygun bence. Su dragonunu almak için özel olarak konu açmadım blog da ama 2 seçeneğiniz var. Birincisi, büyük dragonunuzla birlikte 6 ve üzeri seviyelerdeki göllere saldırarak 100 su dragonu arması toplayıp su dragonu yumurtasını alabilirsiniz. İkincisi, mağaza dan yakutla elde edebilirsiniz. Bu durum Gece gölgesi dragonu için de geçerli. Gece gölgesi için de 6 ve üzeri ormanlardan 100 arma toplamanız gerekir. İyi oyunlar dilerim...

      Sil
    4. Dragonum 20.seviyede fulledim.Arma dediğiniz materyal bizim dunyamızda yok malesef. Ben saldırırım o sorun degil fakat oyle bir uyarı yada yönlendirme hic cıkmadı . Magazadan yumurta da alamıyorum malesef cıkmıyor :) acaba server cok yeni oldugu icin midir diye sormadan edemiyorum. yakutum var ama alamıyorum değişik şeyleri.sandık ,hızlandırmalardan baska bır secenegım yok malesef :(

      Sil
    5. Dediğiniz gibi server in yeni gelişenlere göre dizayn edilmiş olması büyük olasılık. Bu konuda yapacak bir şey yok, kabam o server daki oyunculara özellikleri sunmadan alma şansınız da olmadığına göre mecburen bekleyeceksiniz :)

      Sil