19 Nisan 2014 Cumartesi

Advisor Wheaton Etkinliği

Merhaba arkadaşlar. Kabam iş ağı çalışanlarından Danışman Wheaton (Wil Wheaton), gezmiş, tozmuş, eğlenmiş, tatilini yapmış, işinin başına geri dönünce bir etkinlik yapalım diye düşünmüş ve böyle bir etkinlik 
yapmaya karar vermiş. Tabii ki de ödüllü bir etkinlik ve bana gelen e-posta da ödüller hakkında:
- Çok muazzam ve cool ödüller olduğu,
- Katılan her oyuncuya ödül verileceği,
- Her oyuncuya aynı değil, yaratıcılığı doğrultusunda farklı ödüller verileceği,
- Ödüllerin etkinliğe katıldıktan sonra 3 gün içerisinde dağıtılacağı,
- Etkinliğin başlama zamanı 19 Nisan 2014 Cumartesi yazıyor.
Peki nedir bu etkinlik?

Etkinliğin adı, Advisor Wheaton. Katılmak için en az 2 kimlik alternatörüne ihtiyacımız olacak. Eğer elinizde yoksa, 20 yakut karşılığı bu alternatörleri mağazadan alabilirsiniz.

Yapmanız gereken işlemleri aşağıda sırasıyla yazacağım. Ama önce bir SuperVillain(Kötü Süper Kahraman) ismi bulmamız lazım. Tüm etkinliğe bu kötü süper kahraman üzerinden devam edeceğiz. Mesela bu kötü süper kahramanımız "Joker" olsun. Şimdi yapmamız gerekenler:
1. Oyuncu Bilgisi kısmından, oyuncumuzun adını "Joker_AW" olarak değiştiriyoruz. Özellikle adınızın sonuna "_AW" yazmayı unutmayınız.
2. Oyuncu Bilgisi kısmından, şehrinizin adını "Joker's Evil Lair" yapıyorsunuz.
3. Oyuncu Bilgisi kısmından, Detaylar'dan oyuncu isminizin ve şehrinizin adının yazılı olduğu ekranın, ekran görüntüsünü alıyoruz. Gene Oyuncu Bilgisi kısmından, Dünyalar'dan ekran görüntüsünü alıyoruz.

Aşağıdaki resim daha da açıklayıcı olabilir.

Buraya kadar her şey tamam. Şimdi bu asıl konuya geliyoruz. Etkinliğe nasıl katılacağız?

Yapmanız gerekenler:
- Kabam'a bağlı olan bu 2 Twitter adreslerini takip edeceksiniz.
2. @wilw
- Almış olduğunuz bu ekran görüntülerini bu 2 Twitter hesabında atacaksınız.

* Kabam danışmanı bugün, Advisor Wheaton adı altında toplamda 3 etkinlik yapılacağını ve 1 tanesinin şu anda yayına girdiğini diğer ikisinin de yakında gerçekleşeceğini resmi twitter hesabımdan duyurdu.
Daha detaylı bilgi almak isteyenler Kabam Forum'dan konuyla ilgili yetkili yazısını inceleyebilir videoyu da izleyerek bilgi edinebilirsiniz.

1. ETKİNLİK: Aşağıda resim olarak da yazdım. Kabam danışmanı bugün, resmi twitter hesabımdan etkinliğin ilk etabını paylaştı. Wil amcanın da dediği gibi 1 seviye ormanlardan "Gönüllü Buğdayı" toplayabiliriz. Şu an için ne işe yarıyor pek bilgi yok elimizde ancak illa ki ileride bir işimize yarayacaktır.
Ben toplamaya başladım sizlere de bol şans, iyi oyunlar :)

NOT: Aynı ormana sürekli seri saldırı yaparak da Taş Tablet kazanabilirsiniz. Kendi denemelerimde 10 yürüyüşün 2'sinde çıktı.
İsteyen aşağıda verdiğim videoyu da izleyerek bilgi edinebilir.
2. ETKİNLİK: Aşağıda resim olarak da yazdım. Kabam danışmanı bugün, resmi twitter hesabımdan etkinliğin ikinci etabını da paylaştı. Gene Wil amcanın da dediği gibi 3 seviye dağlardan "Taş tablet" toplayabiliriz. Şu an için ne işe yarıyor pek bilgi yok elimizde ancak illa ki ileride bir işimize yarayacaktır.
Ben toplamaya başladım sizlere de bol şans, iyi oyunlar :)

NOT: Aynı dağa sürekli seri saldırı yaparak da Taş Tablet kazanabilirsiniz. Kendi denemelerimde 10 yürüyüşün 2'sinde çıktı.
İsteyen aşağıda verdiğim videoyu da izleyerek bilgi edinebilir.
3. ETKİNLİK: Aşağıda resim olarak da yazdım. Kabam danışmanı bugün, resmi twitter hesabımdan etkinliğin üçüncü ve son etabını da paylaştı. Gene Wil amcanın da dediği gibi 5 seviye savanalardan "Garip Cevher" toplayabiliriz. Şu an için ne işe yarıyor pek bilgi yok ama Wil amca gerçekten woouuw diyeceksiniz diyor. Hadi bakalım Wil amca neler olacak göster bize :)
Ben toplamaya başladım sizlere de bol şans, iyi oyunlar :)

NOT: Aynı savanaya sürekli seri saldırı yaparak da Taş Tablet kazanabilirsiniz. Kendi denemelerimde 10 yürüyüşün 2'sinde çıktı.
İsteyen aşağıda verdiğim videoyu da izleyerek bilgi edinebilir.
Vee etkinlik sona erdi. Ödüller tabii ki de topladığınız Gönüllü Buğdayı, Taş Tablet ve Garip Cevherler ile doğru orantılı olacak. Yani ne kadar çok topladıysanız o kadar çok ödül kazanacaksınız. Ayrıca oyuncu ve şehrinin adını değiştirerek etkinliğe katılanları da bir sürpiz bekliyor. İsim değiştiren oyunculara özel olarak Advisor Wheaton Sandığı verilecek. İçeriğini şuan için ben de bilmiyorum. Ama bozkırlardan topladığınız bu özel gereçler ile; Gizemli Hız Sandıkları, Gizemli Birlik Sandıkları, Büyük Dragon Zırhı gibi birçok ödülü alabileceksiniz. Wil amca da etkinlik ile ilgili beklenen açıklamayı yaptı ve yakında çok daha özel ve büyük ödüllü etkinlikler olacağının da sinyalini verdi. Aşağıdaki videodan ulaşabilirsiniz.

Etkinliğe sadece bozkırlardan kayıp eşyaları toplayarak katılanların ödüllerini aşağıda resim olarak verdim. Hatta bana çıkanların da resimlerini ekledim.
Ödül olarak verilen sandıklar:
Sandıkların içinden benim şansıma çıkanlar :)
Bir de etkinliğe sadece bozkırlarda ki kayıp eşyaları toplamanın dışında, bu yazımın da ilk başında bahsettiğim isim değiştirme işlemini de yaparak katılanlara, bu yukarıdaki sandıkların yanı sıra bir hediye sandık daha verildi. Danışman Wheaton Ödül Kutusu, onu da aşağıda paylaştım.
Bir de gelecekteki etkinlikler için Wil amcanın bize heidye olarka verdiği Çizgi Roman Mağazası Şematikleri eki var. Aşağıdaki resimde de açıklamasını görebilirsiniz. Başka bir açıklamaya gerek yok zaten ben de gelecek etkinlikler hakkında fazla bilgili değilim. Bu eki isim değiştirerek etkinliğe katılan arkadaşlar, profillerinde ki genel kısmında en altta bulabilir.
Etkinliğe katılan ve kazanan arkadaşların hepsini tebrik ediyorum. Özellikle Korkunç Büyük Dragon Miğferi benim gözümde gayet sağlam bir hediye. İsim değiştirenler de hızlandırma kazanarak oyunlarına devam ediyorlar. Herkese iyi oyunlar. Yeni etkinliklerde görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder