20 Şubat 2014 Perşembe

Genel Araç Gereçler

Oyunda kullanılan bazı araç gereçleri açıklamalı olarak burada yayınladım.

Tamamlama İzni: Binaları maksimum seviyelerine geliştirmek için gereklidir. Bina en fazla 10. seviyeye kadar gelişiyorsa 10 seviye yapmanız için, 20. seviyeye kadar gelişiyorsa 20 seviye yapmanız için gereklidir.
Ateşkes Anlaşması: 12 saat boyunca kimseye saldıramazsınız, kimse de size saldıramaz. Ancak siz bu gereci kullanmadan önce saldırmış olanlar bundan etkilenmez yani size saldırı gelecektir. Ayrıca istediğinizde saldırı yaparak anlaşmayı iptal edebilirsiniz. Yani illa ki 12 saat beklemek zorunda değilsiniz.
Toplu Etkisiz Kılma Kılıcı: Oyuna başladığınızda kurulu olarak gelen binalar(Kale, Sur, Toplanma Alanı, Subay Karargahı vs.) hariç, şehir ve kaynak görünümündeki binaları yıkabilmeniz için gereklidir.
Parlayan Kalkanlar: Askerlerinizin savunma gücünü 24 saatliğine % 20 oranında arttırır. Bunu düz mantık olarak savunmadaki aynı birlikteki asker sayısının % 20 artması olarak da düşünebilirsiniz. Örneğin; savunmanızda 1000 dev varsa 1200 dev varmış gibi etkileyecektir.
Ejderha Kalpler: Askerlerinizin saldırı gücünü 24 saatliğine % 20 oranında arttırır. Bunu düz mantık olarak saldırıdaki aynı birlikteki asker sayısının % 20 artması olarak da düşünebilirsiniz. Örneğin; saldırıda 1000 dev varsa 1200 dev varmış gibi etkileyecektir.
Karanlık Işınlama Cihazı: Kullanıldığında şehrinizi haritada rastgele bir bataklığa ışınlayacaktır.
Taslak Işınlama Cihazı: Haritadan istediğiniz bir bataklığa ışınlanmanız için gereklidir.
 General Yenile: Subay Karargahınızda, Ata sekmesi altındaki general listesini günlük ücretsiz yenileme dışında yenileneyebilmeniz için gereklidir.
Kimlik Alternatörü: Oyuncu adınızı, şehrinizin adını, büyük dragonlarınızın adını veya generallerinizin adını değiştirmeniz için gereklidir.
Gece Gölgesi Genişleme Tapusu: Gece Gölgesi Adasında sağdaki 10 parsellik yeri açmak için elinizde 1 tane olması yeterlidir. Kullanmanıza gerek kalmadan aldığınız anda adanın kapalı kısmı da açılacaktır. Diğer adalardaki puslu yerleri de açmak için o adaya özel genişleme tapusunu elde etmeniz gerekir.

8 yorum:

  1. Usta taslak ışınlama cihazını kulan diyorum kordinatlara ışınlanılamaz diyo ne yapcam daha kordinat bile yazmadan önce lütfen yardım et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce haritadan ışınlanmak istediğin koordinattaki bataklığın üzerine tıkla. Buraya ışınlan diyerek halledebilirsin. Sadece bataklıklara ışınlanabiliyorsun.

      Sil
  2. Sa kardeş Ejderhanın koruması itemi ne işe yarıyor ? Atlantis takasında araç gereç takas etmek için kullanılır yazıyor fakat nasıl kullanıcağımı bir türlü çözemedim yardımcı olurmusun bu konu hakkında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As. Oyuna girdiğinde surun dışında sol tarafta bir takas mağazası var. Eğer sende şu an yoksa yakında gelir, varsa oraya girip belirli bir öğeyi almak için takasta kullanılıyor. Dragon koruma kalkanı ile takas edebileceğin bir ürün her zaman mağazada olamayabilir. Bekle biriksin sorun olmaz. Günlük olarak mağazayı kontrol et. Geldiğinde istediğin kadar harcayabilirsin. Bende de yüzlerce oldu şu anda ben de bekliyorum uzun zamandır gelmedi takas edecek bir araç. İyi oyunlar.

      Sil
    2. Eyvallah sağolasın sayfaya bakıyosun sanırım genelde işimize yarıcak başka şeylerle güncellersen sayfayı sevinirim güzel bilgi dolu bi sayfa olmuş eline sağlık.
      İyi Oyunlar Dilerim.

      Sil
    3. Birisi yorum yaptığında eposta bildiirimi alıyorum o yuzden elimden geldiğince yardımcı olmaya calışıyorum. yaklaşık 1 yıldır oyunu bırakmıştım. son 10 gundur falan girip bakıyorum daya değişiklik olmuş. Şu an için bloga ayıracak vaktim yok, belki ileride. İlginiz için teşekkür ederim, iyi oyunlar.

      Sil
  3. sa bi konuda yardımcı olabilirmisin bana garnizon seviye 20 den sonra geliştirile biliyor obsidian diye bişey istiyor ama onu nerden temin edebilirim acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben oyunu bıraktım uzun süredir de oynamıyorum Birkan. Oyundaki arkadaşlarından yardım iste bence bilen birisi vardır mutlaka. Hatta oyun bilgilendirme mesajı gondermiş olması lazım konu ile ilgili. okumadan sildiysen görmemişsindir belki.

      Sil