5 Kasım 2013 Salı

Sık Sorulan Sorular

Soru: Altın toplama nasıl çoğalır?
Cevap: Vergi oranınızı arttırarak çoğalır. Ancak bunun için tiyatronuzun da seviyesinin yüksek olması gerekir aksi halde nüfusunuz azalacaktır. Ayrıca Antropus kamplarına saldırarak da altın elde edebilirsiniz.

Soru: Kereste üretimi nasıl çoğalır?
Cevap: Kereste fabrikalarınızı geliştirerek çoğaltabilirsiniz. Yüksek seviyelerdeki Ormanları fethederek kazanç yüzdesini arttırabilirsiniz.



Soru: Metal üretimi nasıl çoğalır?
Cevap: Maden ocaklarını geliştirerek çoğaltabilirsiniz.Yüksek seviyelerdeki  Dağları fethederek kazanç yüzdesini arttırabilirsiniz.

Soru: Taş üretimi nasıl çoğalır?
Cevap: Taş ocaklarını geliştirerek çoğaltabilirsiniz. Yüksek seviyelerdeki Tepeleri fethederek kazanç yüzdesini arttırabilirsiniz.

Soru: Yiyecek üretimi nasıl çoğalır?
Cevap: Çiftlikleri geliştirerek çoğaltabilirsiniz. Yüksek seviyelerdeki Göl ve Savanaları fethederek kazanç yüzdesini arttırabilirsiniz.

Soru: Yiyeceğim biterse askerlerim ölür mü?
Cevap: Askerler sadece saldırı veya savunma yaparsanız ölürler. Yiyeceğiniz dahil tüm kaynaklarınız sıfır olsa bile askerleriniz ölmeyecektir.

Soru: Bir ittifaka nasıl katılabilirim?
Cevap: Ekranın alt kısmındaki "İttifak" sekmesinden üst kısımdaki "İttifaklar" sekmesine geçerek istediğiniz ittifakın üzerine tıklayıp "Katılma İsteği" gönderin.

Soru: İttifaka katılmanın ne getirisi var?
Cevap: İttifak üyeleri aralarında kaynak transferi yaparak ihtiyacı olana yardım ederek hızlı bir şekilde gelişmesini sağlar. Herhangi bir sorununuz olduğunda ittifakın Lider, Lord ya da Amirine sorarak sorunuza cevap bulabilirsiniz. Ayrıca ittifaktaki üyeler arsında birbirlerine destek amaçlı takviye asker gücü göndermesi de söz konusudur. Fakat askerler tam olarak sizin olmuyor sadece gönderenin isteği doğrultusunda şehrinizi savunuyor.

Soru: Saldırı altındayken, şehrimi nasıl savunurum?
Cevap: Sur'a tıklayıp ve askerlerinizi Savunma moduna alarak savunmaya geçebilirsiniz.

Soru: Facebook bağlantısını nasıl yaparım?
Cevap: "Ayarlar" kısmından "Facebook Bağlantısı" kısmına gelip bilgilerinizi girerek yapabilirsiniz. Bağlantı kurulduğunda da size bir "Taslak Işınlama Cihazı" kazanacaksınız. Bağlantıyı kurmakta problem yaşarsanız mobil cihazınızdaki Facebook uygulamasını kaldırıp denerseniz olacaktır.

Soru: Ejderha mühürlerini nereden ve nasıl çıkarılabilir?
Cevap: Ejderha Mühürleri, Ejderha Kasası Çılgınlığının içinde bir şans. Yani Ejderha Kasası Çılgınlığını oynayarak kazanabiliyorsun sadece. Oynarken size kazanma şansı verilen 9 sandıktan birisi bazen Ejderha Mührü Sandığı oluyor. Eğer o sandığı denk getirebilirseniz, içinde çıkan mühür kadar tekrar oynama hakkınız oluyor. Ayrıca ara sıra da mağazaya Ejderha Mührü Sandığı adı ile gelen sandığı yakutla alarak içinden çıkan Ejderha Mühürlerini Ejderha Kasası Çılgınlığında harcayabilirsiniz.

Soru: Tamamlama izinlerini nerelerde kullanmalıyım?
Cevap: Genelde oyuncular Ateş Aynasını açmak için kullanırlar. Ayrıca Ateş Aynasından sonra da güçlü bir profil oluşturabilmek için size lazım olacak önceliğe göre şu şekilde kullanabilirsiniz; Bilim Merkezi, Garnizon(1 tanesi), Demirci, Kuluçka Yuvası, Toplanma Alanı, Subay Karargahı, Gözcü Kulesi, Sur, Büyük Dragon, Kale, Fabrika, Evler, Garnizonlar...

Soru: Gece Gölgesi Dragonunu nasıl alabilirim?
Cevap: 1. seçenek: Mağazada yumurta mevcut, param var acelem var diyorsanız parayı basar alırsınız. 2. seçenek: 6 ve üzeri ormanlara büyük dragonunuzla birlikte saldırarak gece gölgesi dragonu armalarını 100'e tamamladıktan sonra armaları birleştirerek gece gölgesi dragonunuzun yumurtasını elde edebilirsiniz.

Soru: Su Dragonunu nasıl alabilirim?
Cevap: 1. seçenek: Mağazada yumurta mevcut, param var acelem var diyorsanız parayı basar alırsınız. 2. seçenek: 6 ve üzeri göllere büyük dragonunuzla birlikte saldırarak Su dragonu armalarını 100'e tamamladıktan sonra armaları birleştirerek Su dragonunuzun yumurtasını elde edebilirsiniz. Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.

Soru: Su ve Gece Gölgesi gibi dragonları armalarını toplayıp yumurtasını almak için göl ve ormanlara saldırdığımızda büyük dragonu göndermemiz şart mı?
Cevap: Evet, şarttır. Çünkü armaları bulma özelliği sadece Büyük dragon da vardır. Yani eğittiğiniz askerler bozkırlarda arma bulamaz. Detaylı bilgi için TIKLAYINIZ.

Soru: Antropus kamplarından hız nasıl kazanılır?
Cevap: Özellikle "seviye 1" Antropus kamplarına seri saldırılar yaparak kazanma şansınız yüksek. Bazen günde 3 4 bazen haftada 3 4 tane bulunuyor, belli bir rotasyonu yok bildiğim kadarıyla. Şans denebilir.

Soru: Ejderhamı nasıl savaşa götürebilirim, nasıl uçurabilirim, zırhını nasıl elde edebilirim?
Cevap: TIKLAYINIZ

Soru: Yeni başladım ne yapmalıyım?
Cevap: TIKLAYINIZ

Soru: Askerlerim çok yavaş çıkıyor ne yapmalıyım?
Cevap: TIKLAYINIZ

Soru: Grodz'u nasıl yenerim?
Cevap: TIKLAYINIZ

Soru: Turnuvaya nasıl katılırım / kazanırım?
Cevap: TIKLAYINIZ

Soru: Hangi asker hangisine karşı güçlü, hangisi hangisini kesiyor, hangisi hangisinin antisi?
Cevap: TIKLAYINIZ

Blogda arayıp ta bulamadığınız  veya oyunda karşılaştığınız sorunlarınızı buradan yorum olarak iletebilirsiniz. Mümkün olduğunca yardımcı olmaya çalışacağım. İyi oyunlar...

88 yorum:

  1. YEMEK SIFIR OLUNCA ASKERLER ÖLÜRMÜ? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askerler sadece savunma ve saldırı sırasında ölür. Yiyecek dahil tüm kaynakların sıfır olsa bile hiç askerin ölmez.

      Sil
  2. TURNUVA HAKKINDA BİLGİ VERİR MİSİN. MİLLET BU KADAR GUCU NASIL BU KADAR KISA SUREDE ELDE EDEBİLİYOR?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turnuvada onlarca alternatifin var. Gideceğin yolu en başından belirlemen lazım. Sana şimdilik kısa bilgi vereyim, en kısa sürede turnuva ile ilgili bir konu eklerim bloga, takipte kalırsan eminim işine yarayacak bilgiler olacaktır. 5 - 6 saatte 10M 20M gibi güç kazanan oyuncular direkt yakutla alıp özel tekliflerle verilen birlik sandıklarından aldıkları askerleri ordusuna katarak kazanıyorlar. Dediğim gibi en kısa sürede turnuva hakkındaki incelikleri detayları stratejileri yakında blogda paylaşacağım.

      Sil
    2. Turnuva hakkında detaylı bilgiler açıklamalarıyla birlikte bloga eklendi Aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

      http://elitsavascilar.blogspot.com.tr/2014/02/turnuva-detaylar-ve-stratejiler.html

      Sil
  3. bu ıttıfakakta kaynak talep edınce oyun kasıo bunu duzeltme ımkanımız varmı veya sızın basınıza geldımı?

    YanıtlaSil
  4. Daha önce hiç böyle bir şikayet duymadım. Telefonunuzun özellikleri veya İnternet bağlantı hızınızla alakalı olma olasılığı yüksek. Üzgünüm yapabileceğim bir şey yok :(

    YanıtlaSil
  5. Su ve Gece Gölgesi Ejderhası yumurtalarını toplamak için göl ve ormanlara saldırdığımızda büyük ejderhayı ordu ile göndermemiz şart mı ?..Cevap için şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şart. Armaları bulan askerler değil Büyük Dragon. Arma bulabilme özelliği sadece Büyük Dragonda var. Rica ederim. İyi oyunlar...

      Sil
  6. depo kapasitesi maximum kac birim oluyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 20 seviye yaptığınızda, her kaynak biriminden 1M, 19 seviyede de 950k kaynak tutabiliyor. Bence depo yapmak gereksiz. Onun yerine garnizon yaparak eğitiminizi hızlandırmanız avantajınıza olur. Gene de tercih sizin :)

      Sil
  7. Hocam Zümrüt serverin da gece golgesi ejderha armasindan 100 tane topladik ama yumurta cikmiyor. Hic bi ise yaramiyor sanki yokmus gibi yani. Neden acaba eksik biseymi var?

    YanıtlaSil
  8. 100 armayı topladıktan sonra gece gölgesi adasına tıklayıp, armaları birleştir diyerek yumurtayı elde ediyorsunuz. Bu şekilde dragonu çağırıp aha sonra geliştirebilirsiniz. Birleştir dediğinizde gece golgesi adasındaki dragon tüneğine gece gölgesi dragonu gelmesi lazım. Eğer gelmiyorsa bir problem vardır. Oyun veritabanı yeni güncellendi hatta oyuna da kısa süre önce bir güncelleme geldi zaten. Küçük hatalar olmuş olabilir kısa süre içinde düzelir. Eğer illaki şidi olsun acelem var diyorsanız ingizilizceniz de biraz iyiyse hata hakkında kabam a bildirim yazarak durumu anlatırsanız en geç 24 saat içinde sorununuzu kesin olarak çözüyorlar.

    YanıtlaSil
  9. Antropus kamplarindan (tablette) hızlandırıcı nasıl kazanılıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tablet, telefon veya PC den oyuna bağlanmanız fark etmiyor zaten. Antropus kamplarına(özellikler seviye 1) seri saldırılar yaparak kazanma şansınız yüksek. Ben bazen günde 3 4 bazen haftada 3 4 tane buluyorum. Çıkma sıklığı sizin şansınıza kalmış. İyi oyunlar...

      Sil
  10. Oyunda facebook hesabına baglandim cikamiyom nasıl çıkarım başka hesaba girip taslak işinlanma kazanmak için

    YanıtlaSil
  11. Öyle bir açık olsa herkes defalarca facebook hesabını siler tekrar bağlanırdı sınırsız taslak ışınlama kazanılırdı Ali Emre :) silme şansın yok. kabam hesabını komple kapattırman lazım facebook hesabının boşa düşmesi için.

    YanıtlaSil
  12. yazı kodlarını paylasırmısın hıc bır yerde bulamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anladığım kadarıyla renkli olarak yazmak için istiyorsunuz. Bunun için HTML renk kodlarını kullanmanız gerek, bunları da internette "HTML Renk Kodları" yazarak yüzlerce kaynaktan bulabilirsiniz. Kullanımını aşağıda verdim, mesela mavi renkte merhaba yazabilmek için
      [0033FF] Merhaba
      yazarak yazabilirsiniz. [...] burada ... yerine html renk kodlarını yazmanız yeterli.

      Sil
  13. Şehrimde sadece 50 adet piyade var. Ve eğitimde 1000 adet piyade var 4 saat sonra çıkacaklar. Ama yiyecek üretimim -104.768 bunun sebebi nedir.?? Acil cevap verirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  14. Eğer bir ittifaka üyeysen, büyük ihtimalle birileri sana takviye asker göndermiştir. Geri çekse bile yiyecek tüketimin hemen düzelmeyebiliyor. O eğitimdeki piyadelerin çıktığında otomatikmen düzelecektir. Tabi eğer takviyeler gittiyse. Gitmediyse o askerler de yiyecek tüketeceği için senin yiyeceğin azalır.

    YanıtlaSil
  15. Su ejderhasini nasil zirhlarim

    YanıtlaSil
  16. Grodz'a saldırarak vrya mağazadan yakutla alınabilir. Eğer grodz da hala su dragonu zırhı sandığı gelmediyse biraz beklemen gerekebilir. Zırhı alman için de dragonun8 seviyenin üzerinde olması lazım.

    YanıtlaSil
  17. Wifi den baglaninca mesaj atabikiyorum onun disinda &chat.not connect...vs diyo ve baglantiyi yenileyip tekrar girin diyo yapiyorum olmuyo mesajdan kastim oyundaki chat bolumu

    YanıtlaSil
  18. Bağlandığınız WiFi bazı özellikleri kısıtlı kamuya bağlı veya şirketin kısıtlanmış bir internet sunucusu üzerinden çalışıyor olabilir. Eğer evinizdeki bir WiFi de bu sorunla karşılaşıyorsanız modem ayarlarınızı tekrardan kontrol etmenizi veya oyuna giriş yaptığınız cihaz ayarlarını kontrol etmenizi öneririm. Bir de mümkünse aynı WiFi ye başka bir cihazla oyuna giriş yapıp sorunun devam edip etmediğini teyit etmenizde fayda var.

    YanıtlaSil
  19. Wifi de girince sorun olmuyor mobilden girince sorun oluyor yani wifi ile girdigimde chat de sorun yok fakat wifiden cikinca mobil net kullandigimda.chat o hatayi veriyir

    YanıtlaSil
  20. O zaman oyuna girdiğiniz cihazın mobil veri ayarlarını kontrol etmeniz lazım. Eğer sakıncası yoksa verilerinizin yedeklerini alıp fabrika ayarlarına dön dediğinizde de büyük olasılık düzelir.

    YanıtlaSil
  21. 5 gun oldu ne boyle bi sorunla karsilasan var nede cozen yardim edersen cok sevinirim cihaz ayarlarini kontrol ettim bisey yok hat aveacihaz lg g2 hic bir sorun.bulamadim mesaj atabiliyorum ama chat calismiyo yani biteysel mesajda sikinti yok sadece chat de mobilden girince o hatayi veriyor deli oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyununuzu kaydetmediyseniz oyunun ayarlar kısmından kabam hesabı olarak kaydedin. Sizden mail adresi ve şifre ister. Kaydınızı yaptıkta sonra, telefon ayarlarından uygulamalara girip oyunu bulup, verileri temizle dedikten sonra durmaya zorla deyip daha sonra oyunu kaldırın ve telefonu yeniden başlatın. Oyunu yeniden kurun. oyun açıldığında size yeni bir hesap verecek onu es geçip kaydolduğunuz mail adresi ve şifre ile mevcut kabam hesabınıza giriş yapın ve deneyin. umarım düzelir. Şu an için aklıma bir çözüm yolu gelmiyor.

      Sil
  22. Hippolytus serverine su ejderi armalari gollere ne zaman duser nerden ogrenebilirm

    YanıtlaSil
  23. Farklı server larda gelişme durumuna göre bazı özellikler farklı zamanlarda sunuluyor. Bunu ancak bekleyip görerek öğrenebilirsin. Tek çare bu maalesef.

    YanıtlaSil
  24. Su ejder zirhlarida gronza dusmesimi gerekiyor ? suan kafa odulu okarak rastgele bir buyuk ejder zirhi verir diyo. Su ejderinin zirhlari farkli mi nasi zirhlicaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su Dragonunuzun en 8 seviye olması lazım zırhın grodz a gelmesi için. Eğer 8 seviye veya üzeri iken hala gelmediyse tek çare beklemek veya yakutla almak. Bazı özellikler farklı server larda farklı zamanlarda oyuna ekleniyor.

      Sil
  25. slm arkadaşlar bu oyunda ikinci şehri kurmak mümkün müdür eğer mümkünse nasıl yapabiliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyunda şehirler ada olarak geliyor. Su Adası, Toprak Adası, Ateş Adası gibi. Adaya özgü dragonu aldığında o senin yeni şehrin oluyor. Tek ana şehir ile oynanıyor oyun.

      Sil
  26. sandıktan çıkan askerler envantere gidiyo ama bn envanteri nasıl açacağımı bilmiyorum nasıl açılacağını anlatırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekranın altındaki bardan "Araç Gereç" yazan yere gir, oradan "Genel" sekmesine tıkla ekranı aşağı doğru kaydır en altlarda göreceksin.

      Sil
  27. İKERİAM DAN GELEN KUPONLARI KABAMDA KULLANABİLİRMİYİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla kullanılmıyor. Şimdiye kadar da duymadım. Ama kodu girebileceğin bir yer bulursan gir dene derim :)

      Sil
  28. Merhaba. Büyük ejderin zırhını tamamladım toprak ejder arması için tepelere ejderle saldırıyorum ama arma hiç çıkmıyor. Acaba armalar yumurta satışa sunulduğunda mı çıkıyo? Eğer öyleyse yumurta satışa ne sıklıkla sunuluyo?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hangi server da oynadığını bilmiyorum. Server lar açılır açılmaz oyunun bütün özellikleri aynı anda sunulmuyor, zaman içerisinde belirli bir sıraya göre sunuluyor. Büyük dragonsan sonra su dragonu daha sonra gece gölgesi daha sonra toprak ateş diye gidiyor. Biraz beklemen gerekecek anlaşılan.

      Sil
    2. Oynadığım dünya: Pausanias Bende ikinci yuva olarak toprak ejder yuvasu açık ama yumurtası yok yumurta için arma isteniyo ama armalar düşmüyor. Şimdilik toprak adası gözüküyo diğer adalar yok sanırım büyük dragondan sonra toprak dragonu geliyo bu serverde. Ama toprak dragonu için armalar tepeye nezaman düşecek bilgilendirebilir misiniz?

      Sil
    3. Armalar tepelere düşmeden önce toprak dragonu oyunda yakutla alınabilir oluyor, daha sonra bir iki ay sonra falan da tepelerden armasını topluyorsunuz.

      Sil
    4. Peki yumurta satişa nezaman gelir?

      Sil
    5. O şu anda bulunduğun server daki oyuncuların aktifliğine ilerlemişliğine bağlı. Bilemeyeceğim.

      Sil
  29. storyboard hatası verio ne yapabilirim ;?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyuna yeni güncelleme geldi. Bazı hatalar oluyor ilk büyük güncelleme geldiğinde. Yakında basit bir yama çıkar hataları düzeltirler. Ben şimdiye kadar pek karşılaşmadım o hata ile. Eğer kabam hesabın varsa oyunu kaldırıp yeniden yüklemeni tavsiye ederim.

      Sil
  30. OYUNA YENI BASLADIM EJDERHA GELISTIRMEK ICIN KOYUN ETI CIKARACAK YERI BULDUM AMA ONU ALMAK ICIN MAGARAYA GIT DIYOR.TIKLADIGIM YER EJDERHA SEVIYE 4 YAP DIYO.BEN BUNU BESLEMEDEN NASIL SEVIYE 4 OLACAK ANLAMADIM.BI YERDE RESIMLE GOSTERMISLER EJDERHANIN ARKASINDA DAG VARMIS AMA BENDE ÖYLE NE BIR DAG VAR NE MAGARA..YARDIMLARINIZ BEKLIYORUM YOKSA ACAYIP SIKILDIM KALDIRACAM OYUNU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşi uzatıp kendini yormadan kaldır oyunu.

      Sil
  31. Armalar düştü diyelim nasıl anlarız bilgi verirmisiniz

    YanıtlaSil
  32. Merhaba, ben bir gorevde kaldim herhangi bir generalin yetenegini 3. Seviyeye gelisitr diyor ne yaptiysam olmadi yardim eder misiniz lutfen ?

    YanıtlaSil
  33. 7” IPS Ekran – 1024 x 600 piksel çözünürlük tabletimde çalıştıramıyorum hata alıyorum devamlı yardım lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatayı yazarsanız yardımcı olmaya çalışırım.

      Sil
  34. Merhaba ben bu oyuna yaklaşık 3-4 yıl önce başladımd aha sonra ara verdim. Şimdi başladığım zamanki serverdaki hesaplarıma dönmek istiyorum.(hesaplarıma dönmek istiyorum derken hepsi aynı hesapta sadece serverlar farklı.) Serverı değştirmeye tıklıyorum "seriama"yı seçip değiştire tıklıyorum. Ama serverı değştirmek yerine aynı serverı açıyor yani sadece sayfayı yeniliyor. Bu sorunu seriama ve cephanelik serverlarına girmeye çalışırken yaşıyorum. Yardımcı olursanız sevirinim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz uzun süredir uzak olduğunuz için haberiniz olmayabilir. Birkaç ay önce uzun süredir oyuna giriş yapmayanların hesaplarını pasifize etmek için server lar farklı bir isim altında birleştirildi. Belli bir süre tanındı, bu süre içinde hesaplarına giriş yapmayanların hakları yanmış oldu. Tek hesap üzerinden farklı serverlarda hesabı olanların hesabını da tek bir profil olarak birleştirdiler. O yüzden giriş yapamıyorsunuzdur. Çözümü yok kısacası süre doldu çoktan, geçmiş olsun. İyi oyunlar dilerim...

      Sil
    2. Benim sorunumada yardımcı olur musun


      Sil
  35. Oyun yükledim yabancı Server buldum kendimi 2 Server var burda türk server nasıl gececek yardımcı olabilirsniz sevinirm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyun ekranının sol üst köşesindeki seviye bilgisi kısmına tıkladığınızda açılacak olan penceredeki dünyalar sekmesine geçip, dil i türkçe seçip aratarak türkçe server listesini görüp istediğinize girebilirsiniz. Eğer isterseniz de server listesinden Gümüş Kanat serverını seçip oynayabilirsiniz. Çünkü bildiğim kadarıyla türklerin en yoğun olduğu server o

      Sil
  36. Orman, dag, gollere saldiri yapiyorum ard arda defalarca hepside zaferle snuc buluyo fakat fethedemiyorum. Fethedebilmem icin napmam lazm ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haddinden fazla fethetmeye çalıştığınızda bu durumla karşılaşırsınız. Normaldir. Kalenizin seviyesine göre bozkır (dap göl vs.) fethedebilirsiniz. Kalenizin her 2 seviyesi için 1 adet bozkırfethedebilirsiniz. mesela 8 lvl bir kale en fazla 4 bozkıra sahip olabilir. 18 level 9, 20 level ise 10 bozkır...
      Kalenizin üzerine tıklayın ve fetihler kısmında fethetmiş olduğunuz bozkırları görün, istediğini tekrar terkedip başka bozkırları fethedebilirsiniz. İyi oyunlar.

      Sil
  37. Oyunu silip tekrar yükledim eski hesabıma giremiyorum yardım edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabam hesabın ile daha önce giriş yapmadıysan session ve cerezlerin sadece oyuna girdiğin cihazında kalır. Yani tüm oyun bilgilerin kayıtların ilerlemelerin vs. hepsi sadece telefonunda olur. Oyunu sildiğin an bu bilgiler de silinmiş olur. Eğer varsa kabam hesabın, e-posta ve şifren ile giriş yap her şeyin geri gelir. Yoksa geri getirmenin bir yolunu bulabilirsen ben de öğrenmek isterim :)

      Sil
  38. eskiden bu oyunu oynardım çok uzun zamandır girmiyorum 183.cephanelikte hesabım vardı şimdi girmeye çalışıyorum hesap görünüyor dünya değiştir kısmından deniyorum ama sadece o servere giremiyorum diğerlerine girebiliyorum hesabım silinmiş mi ve nasıl ulaşabilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de oyunu bıraktım baya uzun zaman oldu. Bu gibi durumlarda kabam.com dan Kabam a durumu anlatan ingilizce ile bir mesaj yazın gönderin, gayet ilgili davranıyorlar. Yardımcı olacaklarını düşünüyorum.

      Sil
  39. Hesabımı unuttum nasıl girerim hesabıma sadece face book dan giriştim facebook hesabımı biliyorum ne yapmalıyım lütfen. Yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabam kullanıcı adı ve şifrenizi hatırlamıyorsanız kabam ın web sitesinden şifremi unuttum diyerek yenileyebilirsiniz. Facebook ile giriş yapmanız veya facebook hesabınızı oyun ile ilişkilendirmeniz bir fark yaratmaz.

      Sil
    2. Olmuyor kaban in wep sitesinde öyle bişey yok arama felan sorgulama yapamiyorum bana adresini vere bilir misin

      Sil
    3. https://www.kabam.com/tr/password_resets/new

      kabam a kaydolduyğunuz e-posta adresinizi girdiğinizde şifreniz e-posta adresinize gelecektir.

      Sil
  40. kardeş biraz özel olucak ama sen ne kadar zaman önce oynamaya başladın, hangi dünyadaydın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meropis ti sanırım. unuttum :D başka oyun dünyası da olabilir tam hatırlayamadım. 2013 temmuz da başlamıştım. 2014 veya 2015 te dünyalar falan birleşti tam hatırlamıyorum da oyun baya gelişti bu arada. Şu an nasıl hiçbir fikrim yok. İyi oyunlar...

      Sil
  41. merhaba admin.. ben mevcut hesabımı başka bir server a taşıyabilirmiyim.. bu konuda yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, taşıma işlemi şu an için mümkün değil ancak farklı server larda da hesap açıp sıfırdan başlayıp gelişebilirsin.

      Sil
  42. mrb kule şematiğini nasıl elde edebilirim

    YanıtlaSil
  43. Merhaba, oyunu bıraktım ben saffet43. Bıraktığımda da öyle bir şey yoktu, yardımcı olamayacağım kusura bakma.

    YanıtlaSil
  44. Ya bugun yeni basladim sabahtan beri oynuyom sonra oynadigim hesap bir anda kayboldu nasil gecis yapilir kaybolana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aygıtınızı veya uygulamanızı sıfırlamadan hesabınız silinmez. Eğer profilinizi kaydetmediyseniz ulaşamazsınız. Hesabınız varsa yeniden giriş yaptığınızda her şey geri gelir.

      Sil
  45. Bu Göç Olayı Ne Dir Kardeşim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Aritz Fm. Ben oyunu bırakalı yıllar oldu. Göç diye birşey yoktu o zamanlar. Varsa da hatırlamıyorum şu an. Fikir yürütecek olursam, tam emin olmamakla beraber şehrini bir koordinattan başka bir koordinata taşımak gibi birşey olabilir. Sana iyi oyunlar...

      Sil
  46. Ya dünyamdakiler göç etmiş ben oyunda değildim cs ye nasıl ulasabikirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabam a yaz, başkası yardım edemez zaten bu durumda sana. Çabuk geri dönüyorlar.

      Sil
  47. Android te yeni server a taşınıyor diye bir uyarı var taşınmazsak ne olur yada taşındım sıfırlanıyormuyuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşınmazsan hesabın gümler. Taşınırsan aynı profilin ile kaldığın yerden devam edersin.

      Sil
  48. merhaba kabam hesabımın şifresini nasıl yenilerim

    YanıtlaSil
  49. Selamın aleyküm arkadaşlar ben oioyunu sildim tekrar yükledim hesabıma giriş yapıyorum kayıt bölümünden hesabım seviyorum orada 2 secenek çıkıyor ( mevcut oyun ve iptal diye ) eski oyunu açılsın diye hangi seçeneği sececegiz hesap sifirlanmadan yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  50. Oyundaki göç muhabbeti ne arkadaşlar

    YanıtlaSil
  51. Facebook hesabimla giris yapip oyunu silmiştim tekrar oyunu indirdim facebook hesabima giris yapmak istedim eski hesabima baglamadi ayrica facebook üzerinden baska bir sunucuya bağlıdır diye bir yazi geldi eski hesabima nasil ulasabilirim.

    YanıtlaSil
  52. Eskiden bu oyunu oynardım şimdi girdim kimse yok yeni dünyaya göç ettiler diyo oraya nasıl gidilecek

    YanıtlaSil